Subject: Ed: Küsimused Õhtulehelt
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Keiu Põderson <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Feb 2024 11:03:38 +0200

Saatja: Carmen Katariina Sikk
Saatmisaeg: kolmapäev, 14. veebruar 2024 06:54
Adressaat: 'Helen Mihelson' <[email-masked]>
Teema: Vs: Küsimused Õhtulehelt

Tere, Helen!

Vabandan, et meie vastus viibis. Päringu küsimused olid erinevast
valdkonnast ja seepärast panime vastused kokku mitme spetsialisti peale.

Kui tekib täpsustavaid küsimusi, siis hea meelega vastame. Paluksime loo
enne avaldamist ka üle vaadata.

Parimate soovidega

Carmen Katariina Sikk

Ravimiameti kommunikatsioonijuht

Tel 737 4140

[email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Saatja: Helen Mihelson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 12. veebruar 2024 10:45
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Küsimused Õhtulehelt

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Viimase aasta jooksul on üle maailma palju juttu olnud Ozempic ravimist.
Üha enam on tulnud avalikuks ka juhtumeid, kuidas lihtsat kaalulangetust
lootnud inimestel on ravimist tekkinud rängad kõrvaltoimed, esinenud on ka
arvatavaid surmajuhtumeid.

Püüan aru saada, kuivõrd levib Eestiski Ozempici "hullus".

*	Eestiski on kirjutatud sellest, et vahepeal oli Ozempic
apteekidest otsakorral. Kuidas on olukord praegu?

*	Kas ja millistest kõrvaltoimetest on Ozempici kasutajad
ravimiametit teavitanud? Ehk saab tuua välja, millised on kõige
sagedasemad kõrvaltoimed ja kas teile teadaolevalt on kedagi kõrvaltoimete
tõttu ka hospitaliseeritud.

*	Lisaks on vähemalt välismaal turule jõudnud konkreetse ravimi
võltsingud. Kas teile teadaolevalt liiguvad võltsingud ka Eestis? On teil
äkki teada juhtumid, kus ravimit on võimalik mustal turul ilma retseptita
omandada?

*	Ozempici guugeldades on esimeste vastete seas selline veebikülg:

https://estmeds.com/ravim/ozempic/, kust ostma minnes suunab edasi
tõlkelehele https://ee.treated.com/kaalulangus/wegovy. Kas te teate midagi
neist lehekülgedest? On need usaldusväärsed?

Ette tänades

Helen Mihelson

reporter

59008435